#faaf3b
193

Senderisme

Punt d'inici: Plaça Major

Durada: uns 30 minuts. (anada i volta sobre un hora)

És una de les sendes més habituals entre els habitants de la Serratella i es pot considerar un bon passeig, ja que no comporta dificultat, en estar la major part del camí asfaltat en l'actualitat. S'ix de la plaça Major, on es troba l'ajuntament i es pren la calle Pati. En arribar al…

Durada: uns 50 minuts. (anada i volta, sobre 1 hora i 50 minuts)

Des de la plaça de l'ajuntament es baixa per la calle Pati i s'enllaça amb el carrer la Font. Dos minuts després de l'eixida, es veu a mà esquerra la Font Vella, que manté en el seu accés un empedrat. En l'actualitat, la font no té aigua, encara que es pot recuperar. Al…

Punt d'inici: Plaça Major

Durada: Uns 40 minuts. (anada i volta, sobre 1 hora i 10 minuts).
La ruta s'inicia en la plaça de l'ajuntament. Des d'allí es pren el camí cap a les escoles. Una vegada passem l'edifici hi ha una bifurcació de dos camins de ferradura. Per a anar a Sant Joan s'ha d'agafar el de la dreta, l'altre, marcat com a ruta de xicotet recorregut és el que…

Punt d’inici: Plaça Major

Durada: uns 25 minuts. (anada i tornada, sobre 50 minuts)

El senderista ha d'agafar, eixint de la plaça de l'ajuntament, el carrer Major, que porta a les escoles. Una vegada passat aquest lloc, s'agafa el camí de ferradura que aquesta a mà dreta, on encara es veuen les restes de l'antic peiró. Ací la senda està…